Keuken nieuws

 

 

Voor productinformatie en productnieuws kunnen producenten of groothandels contact opnemen via
 
mail

 

 

 

 

 

 

 

logo bruynzeel


PERSBERICHT BRUYNZEEL KEUKENS


Bergen op Zoom, 18 februari 2015

De keuken is het hart van het huishouden. Als het in de keuken lekker loopt, loopt je dagelijks leven ook lekker. Uit onderzoek van Bruynzeel Keukens naar de onhandigste keukens van Nederland blijkt echter dat er nog veel te verbeteren valt. Elke dag klimmen, bukken, stoten en te weinig ruimte. Een onhandige keuken maakt het dagelijks leven behoorlijk ongemakkelijk.

Top 10 onhandigheden
Uit het onderzoek komt de volgende top 10 onhandigheden naar voren:

1.Klimmen voor te hoog opgehangen bovenkasten
2.Bukken voor veel te lage onderkasten
3.Benen of hoofd stoten door onhandige indeling
4.Te weinig ruimte om te werken
5.Te weinig ruimte om spullen op te bergen
6.Te grote, te kleine of niet de juiste apparaten
7.Ongemakkelijk schoon te houden materialen
8.Oneindig heen en weer lopen door onhandige indeling
9.Rugpijn door te laag werkblad
10.Extra werk door kapotte of niet functionerende onderdelen.

Onderzoek de onhandigste keuken van Nederland
Eind november 2014 riep Bruynzeel Keukens alle Nederlanders op om hun onhandige keuken te delen op Facebook. Honderden reacties en foto’s van onhandige keukens werden gedeeld. Louise en Heiny Steevens uit Zaltbommel, Joep en Mirjam Vogels uit Tilburg en Michael Struis & Marjon Tieken uit Haarlem hebben echt de onhandigste keukens van Nederland, zo oordeelde de jury. Afgelopen weken ging het team van Bruynzeel Keukens op bezoek om de onhandige keukens met eigen ogen te bekijken. De winnaars krijgen van Bruynzeel Keukens een keuken die werkt.

“Door het dagelijks leven en alle ongemakken in de keukens van Nederland nauwkeurig te bekijken, kunnen wij ons assortiment blijven ontwikkelen”, aldus Helen van Trierum, directeur Branding & Marketing Bruynzeel Keukens. “Bruynzeel keukens worden gemaakt om het dagelijks leven in de keuken lekker te laten lopen. We zijn blij met alle reacties en inzendingen.” 
lees hier het volledige verslag

 

 

 

Het eerste lichtgewicht FSC-keukenblad van Nederland

Dekker Zevenhuizen geeft het antwoord op de groeiende vraag naar een milieuvriendelijk alternatief voor de bestaande kunststof keukenbladen.

Greenpanel® is een milieuvriendelijke basis voor Toplaminaat®-bladen. Het is vervaardigd van hdf (high density fiber board), een plaat met een hogere dichtheid dan mdf. Daardoor is in vergelijking met ander dragermateriaal zoals multiplex en spaanplaat minder volume nodig voor de productie, wat minder CO2-uitstoot oplevert. Omdat het gepatenteerde materiaal lichter is dan andere dragers, is de montage van het blad ook gemakkelijker – en dat past weer goed binnen het arbobeleid!

Greenpanel® draagt het FSC-keurmerk, wat de garantie geeft dat het hout afkomstig is uit goed beheerde bossen. Het plaatmateriaal is bovendien volledig biologisch afbreekbaar en 100% recyclebaar.

 

 

Franke spoelunits

franke sirius

Krachtig en kleurrijk
Tectonite® is een nieuw uniek materiaal, ontwikkeld door Franke voor de jeugdige consument.
De Tectonite® spoelbakken worden gemaakt uit 3 componenten te weten: SMC (Sheet Mould Coating) een op glasvezel gebaseerd materiaal, een 3de generatie coating PIMC (Powder In Mould Coating) die de spoelbak de kleur geeft en een uniek oppervlak dat ontstaat in de mal.
De spoelbakken worden geleverd in trendy modieuze kleuren.

 

 

 

 

 

 

Boretti Imperatore.

logo boretti

Boretti introduceert haar nieuwe exclusieve range luxe keukenapparaten: ‘Boretti Imperatore’. De Imperatore lijn is ontworpen door ‘Italdesign’, het fameuse Italiaanse designhuis van Giorgetto Giugiaro. Italianen zijn meesters in het bewerken van staal en daarom is Imperatore een overtreffende trap van al het bestaande bij Boretti. Elk onderdeel is nog massiever, nog groter en met nog meer liefde voor afwerking gemaakt. Het biedt onovertroffen zekerheid waardoor de kok zich met het creŽren van culinaire hoogstandjes kan bezighouden. Uniek is dat alle apparaten in elke gewenste kleur leverbaar zijn.
 

 

 

AEG introduceert ProTex Plus
De wasautomaat met gevoel voor textiel

Wassen met gevoel voor elke soort stof. Een wasprogramma dat zich automatisch aanpast aan de hoeveelheid textiel in de machine. Dat bieden de nieuwe ProTex wasautomaten van AEG, die zijn uitgerust met het OptiSense wassysteem. Neem de AEG Lavamat 98685 FL, ťťn van de nieuwe wasautomaten met OptiSense. Dit model is een wonder van vernuft. Hij heeft een capaciteit van 8 kg, werkt fluisterstil en scoort maar liefst een A+++ op het energielabel. En hij kan wat andere wasautomaten niet bieden: hij past automatisch de duur van een programma op de hoeveelheid en de textielsoort aan, net als het water- en energieverbruik. Dat garandeert een uiterst nauwkeurige en behoedzame behandeling van de was. Duurzamer bestaat niet.
 

 

poggenpohl1

Hoogste designkwaliteit voor keuken van Poggenpohl

Producent van premiumkeukens ontvangt voor zijn innovatieve keukenconcept +ARTESIO® de felbegeerde onderscheiding 'red dot: best of the best' – wereldwijd erkend kwaliteitskeurmerk voor uitstekend design – bedrijfsleider Elmar Duffner neemt de prijs in het kader van een gala-evenement in het operahuis van Essen in ontvangst – keukens van Poggenpohl al herhaaldelijk onderscheiden.

Poggenpohl, de producent van premiumkeukens uit het Duitse Herford, ontving voor zijn nieuwe keukenmodel +ARTESIO® de onderscheiding 'red dot: best of the best' van het Design Zentrum Nordrhein Westfalen. De felbegeerde en zeldzame onderscheiding 'hoogste designkwaliteit' werd door een prominente, internationale vakjury verleend. De red dot design award is een van de meest gerenommeerde internationale productwedstrijden. Meer dan 1000 gasten uit de designbranche, industrie, maatschappij en media huldigden de winnaars op maandag 4 juli 2011. Traditioneel in het operahuis van Essen, het Aalto-theater.
 

 

Exclusieve techniek en hoogwaardige materialen
Poggenpohl presenteert een innovatief lade- en uittrekelementdesign voor zijn keukens

Laden en uittrekelementen in keukens hebben rechte hoeken. Althans dat denkt men. Wie eens een nadere blik werpt, herkent echter dat de zijwanden meestal aan de binnenzijde dikker worden of afgerond zijn, omdat hierin het uittrekmechanisme loopt en ze op deze manier eenvoudiger met het front verbonden kunnen worden. Poggenpohl, de Duitse producent van premiumkeukens, presenteert nu voor het eerst voor alle keukens van dit merk een nieuw, zelf ontwikkeld lade- en uittrekelementdesign dat overal rechthoekig en strak gelijnd is. Dit ontwerp bestaat uit hoogwaardige materialen en is uitgerust met een verlichtingssysteem met led-lampen. De keuken krijgt hierdoor duidelijk meer exclusiviteit, functionaliteit en flexibiliteit.
Voor zijn Porsche Design keuken had Poggenpohl in 2008 al een nieuw design voor de ladebakken, uittrekelementen en laden van hoge en onderkasten ontwikkeld. Het bijzondere: de ladebakken van de uittrekelementen hebben zowel binnen als buiten gladde, rechthoekige en strakke zijwanden, die slechts 8 mm dik zijn. De verbinding van de uittrekrail met deze op het moment dunste ladebak die op de markt verkrijgbaar is en de frontmontage getuigen van ambachtelijk hoogwaardig vakwerk.
De exclusiviteit van de nieuwe laden en uittrekelementen blijkt echter niet alleen uit het design en de montage, maar ook uit de toegepaste materialen en de functionaliteit. De nieuwe Poggenpohl-ladebakken zijn gemaakt van licht, maar zeer sterk aluminium. Alle varianten zijn ook verkrijgbaar met openingsondersteuning. De uittrekelementen kunnen ook met geÔntegreerde led-verlichting worden geleverd, die bij het openen automatisch geactiveerd wordt en voor een perfect ‘overzicht’ zorgt.
 

 

 

 

 

 

 

FSC® Certificering voor Keller Keukens.

Het Keller Green Line Programma; aandacht voor mens, natuur en milieu.
Keller Keukens is de eerste van de drie grote keukenproducenten in Nederland met een FSC® certificaat. Sinds 26 juli 2010 is het Roosendaalse keukenfabriek in het bezit van dit prestigieuze predikaat dat staat voor gebruik van duurzaam hout en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). MVO staat hoog op de agenda van Keller Keukens. MVO is noodzakelijk om de generaties na ons een toekomst te geven. Keller Keukens vertaalt dit door naar de keukenmarkt met de introductie van een volledig FSC® gecertificeerd keukenprogramma: Keller Green Line.
Het Keller Green Line Programma bestaat uit een uitgebreid assortiment keukenkasten in 5 kleuren en 2 prijsgroepen waarvan alle hout uit FSC® gecertificeerde bossen afkomstig is. Met de toepassing van duurzaam hout doet Keller overigens geen enkele concessie aan design en/of kwaliteit. De Green Line keukens bezitten alle vertrouwde kwaliteit- en design kenmerken van de overige Keller programma's.
Keller Keukenfabriek B.V. voldoet met het Green Line programma aan de veranderende en snel toenemende vraag uit de markt. De certificering is niet alleen goed nieuws voor de 46 woningcorporaties die een convenant met FSC Nederland hebben ondertekend en dit nu ook mede kunnen invullen door FSC® gecertificeerde keukens te plaatsen. Het is ook een mogelijkheid voor alle partijen in de projectmarkt om blijk te geven aan hun bijdrage aan een duurzame wereld.
Elke minuut verdwijnt er een stuk bos ter grootte van 36 voetbalvelden! Keller wil met haar keuze voor FSC helpen het ontbossen te stoppen. Ter introductie van het Keller Green Line programma doneert Keller daarom € 1,00 per verkochte Green Line keuken aan het Wereld Natuur Fonds.
Het Keller Green Line Programma is leverbaar vanaf oktober 2010.

 

SieMatic S2 - Meer dan klasse

Een SieMatic keuken koopt men niet als een televisietoestel of een wasmachine. SieMatic keukens worden niet uit voorraad geleverd, ze worden speciaal voor u ontworpen en gemaakt: Individueel Design. Daarom zijn SieMatic adviseurs niet alleen goed opgeleide vakmensen met een grondige kennis van inrichtingsvormen en vormgevingstrends, technische innovaties en nieuwe materialen. Ze zijn ook experts in luisteren en begrijpen. Om u te helpen beslissingen te nemen, die voor u op de lange termijn het beste zijn.

SieMatic presenteert vol trots haar jongste telg, de S2. De S2 is de logische stap in de verdere ontwikkeling van de stijlvolle greeploze keuken. Zij borduurt verder op een succesvol design, en voegt enkele slimme functionele nieuwigheden toe.

Zo kan je in de S2 ook weer internetten, tv-kijken of radio, iPod of mp3 luisteren. Het multimedia-element is dus opnieuw – zij het beperkter - aanwezig, vanuit de filosofie dat de keuken steeds meer kook- ťn leefruimte wordt

 

nolte-logo

Individuele planning is het basisprincipe van Nolte keukens. Nolte produceert hoogwaardige keukens die op veel verschillende manieren gecombineerd kunnen worden om aan eisen wat ruimte, stijl en budget betreft te voldoen. Dankzij dit principe is Nolte keukens de op twee na grootste keukenproducent van Duitsland geworden en exporteren zij hun producten inmiddels over de hele wereld.

 

 

Nieuwe Bulthaup leadshop in Rotterdam

Op 18 oktober 2010 werd de Bulthaup leadshop aan het Westplein in Rotterdam officieel geopend. De nieuw ingerichte showroom biedt een presentatie van Bulthaup keuken concepten, of liever leefruimtes, waarin de laatste Bulthaup noviteiten zijn verwerkt, zoals de "zwevende keuken” en bijvoorbeeld de functie-elementen.
Naast het kernproduct Bulthaup B3 toont de leadshop ook de eigenzinnige Bulthaup B2 keukenserie en de Bulthaup B1 keukenserie die puur van vorm en belijning is. De concepten zijn zodanig ontworpen dat koken en communiceren in de "keuken” naadloos in elkaar overgaan. Dit verklaart de term leefruimte en dit is waarnaar gestreefd wordt volgens Gerard Smeding, die eigenaar is van deze prachtige Bulthaup leadshop: " Individueel advies staat bij ons hoog in het vaandel. De tijd nemen om samen met de klant de perfecte leefruimte te creŽren en daarna te zorgen dat het logistieke traject erachter perfect wordt uitgevoerd. Een uitdaging die we graag aangaan”.
De leadshop is de ideale locatie, waar consumenten, architecten, projectontwikkelaars, designers en bezoekers elkaar kunnen ontmoeten in een inspirerende ambiance waarin Bulthaups brand values treffend en inzichtelijk worden geÔllustreerd: Strakke ontwerpen, gecombineerd met ambachtelijke traditie en technische precisie en onbeperkte mogelijkheden. De leadshop laat zien hoe de ontwerpers van Bulthaup omgaan met een ruimte. Een ruimte waarin wordt gekookt, waarin wordt samengekomen met vrienden of met het gezin en waarin wordt geleefd. Kortom: de Bulthaup leefruimte.

 

ATAG introduceert een inductiekookplaat met wokzone

Met de introductie van de ATAG inductiekookplaat met verzonken wokzone krijgt wokken een geheel nieuwe dimensie. De 38 cm brede kookplaat is voorzien van een glaskeramische kom waarin een bijgeleverde wokpan precies past. Ideaal om snel, lekker ťn gezond te koken. Het losse kooksysteem is uitstekend te combineren met een gas- of inductiekookplaat, friteuse of Japanse grillplaat uit de exclusieve MAGNA designlijn. Met de puzzelo’s van ATAG kunnen kookliefhebbers hun eigen kookplaat samenstellen. De adviesprijs voor de inductiekookplaat met komvormige wokzone bedraagt € 2.299,- inclusief een wokpan met bodemring.
Inductiewok
Inductiekoken is de snelste manier van koken. Bij inductiekoken wordt niet de kookplaat verhit, maar wordt de warmte via een magneetspoel direct en gelijkmatig in de pan opgewekt. Naast een hoog rendement behoort ook de veiligheid tot de belangrijkste voordelen. Wokken of roerbakken is de meest gebruikte kooktechniek ter wereld. Door de snelle verhitting blijven ingrediŽnten lekker knapperig en behouden hun kleur, smaak en voedingswaarde.
Uiteenlopende kooktechnieken
De nieuwe inductiekookplaat van ATAG is bijzonder veelzijdig. In de speciale wokpan kan heel snel en op hoge temperatuur groenten, vlees, kip en vis gewokt worden. Dankzij de exact instelbare lage temperatuur is zelfs het pocheren van eieren mogelijk. De ronde vorm van de wokpan is bovendien geschikt voor het opkloppen van crŤmes, sauzen of een parfait. En met de (optionele) deksel op de wokpan behoort het smoren van groenten en vis, in eigen vocht, tot de mogelijkheden. Maar ook het stoven van gerechten in bijvoorbeeld kokosmelk, wijn of bouillon.
 

 

Cocoon, De woonbeurs om de allerlaatste trends te ontdekken.

Doe inspiratie op voor elke kamer in jouw woning: van keuken tot slaapkamer, zitkamer tot dressing, van badruimte tot eetkamer, elke mogelijke plaats komt aan bod. Nieuw deze editie is de speciale aandacht voor buiten en tuin.

Dit toonaangevende evenement mag je niet missen. Je kan er terecht voor advies en de nieuwste tendensen bij meer dan 300 exposanten. Wat ook jouw smaak of budget is: hier moet je jouw favoriete stukken ontdekken!

Cocoon website
 

Verkoopstyling

Verkoopstyling houdt in te koop staande huizen dusdanig professioneel aan te passen dat deze met een relatief laag budget zo snel mogelijk kunnen worden verkocht tegen de best mogelijke prijs. Uw keuken of keukenapparatuur en werkblad spelen hierbij ook een belangrijke rol.

CNVV

Het Centraal Netwerk Voor Verkoopstylisten van House of KIKI (CNVV) biedt, particuliere huiseigenaren, makelaars, woningcorporaties, hypotheekverstrekkers, banken en notarissen de mogelijkheid in contact te komen met een gecertificeerd House of KIKI verkoopstylist. Het CNVV geniet landelijke naamsbekendheid en speelt, middels een uniek concept, in op de behoefte van personen of instanties die woningen in de verkoop hebben staan; namelijk middels een snelle aanpak (en relatief laag budget) een te koop staande woning verkoopklaar maken, zodat deze tegen de hoogste prijs, binnen relatief korte tijd, verkocht kan worden.

Een House of KIKI verkoopstylist is specialist in het optimaal presenteren van een woning en zal, in tegenstelling tot traditionele verkoopstylisten die enkel advies geven, daadwerkelijk DIRECT aan de slag gaan in een te koop staande woning en deze na de restyling fotograferen! Hierdoor kan de woning binnen gemiddeld twee dagen optimaal gepresenteerd worden op o.a. Funda. Verkoopstylisten opgeleid door House of KIKI zijn gecertificeerd en staan voor kwaliteit, efficiŽntie en continuÔteit

zoek een verkoopstyliste in uw regio: verkoopstyling

CNVV website

 

 

 

 

Interieuradvies

Een interieurstylist creŽert en transformeert in een ruimte met zijn expertise een passend interieur voor de bewoners of gebruikers. Hij gebruikt hiervoor zijn creativiteit en kijkt hiervoor naar de persoonlijkheid, de smaak en de stijl van de bewoners of gebruikers. Hieraan voorafgaand bepaalt de interieurstylist de passende en geschikte huisstijl. Binnen deze stijl worden alle andere keuzes voor de aankleding en inrichting van de ruimte op elkaar afgestemd en vertaald in een plan voor de uitvoering ervan. Hierdoor ontstaat er een verfrissend, origineel, harmonieus en persoonlijk interieur.

Prettig wonen in een interieur dat bij U past is een waardevol bezit. Maar het kost u vaak wel de nodige tijd en aandacht om tot zo’n fijne manier van wonen te komen. U moet dus goed nadenken over de vragen die U heeft over het interieur. Neem bijvoorbeeld eerst eens foto’s van de ruimte waar het om gaat. Omdat gebrek aan tijd vaak een rol speelt kunt u ook kiezen voor een online interieuradvies. Wilt u persoonlijk contact maak dan een middag of avond vrij voor een interieurstylist bij u aan huis. Deze zijn gespecialiseerd in het geven van een interieuradvies.

 

INTERIEURACADEMIE

 

Woonbeurs Amsterdam

 

Jaarlijks wordt in de RAI te Amsterdam de Woonbeurs georganiseerd. De datum van deze Woonbeurs vindt u op de informatiesite van de Woonbeurs. U vindt hier ook de deelnemers zoals interieurbedrijven, interieurarchitecten, interieur adviseurs en interieur designers. Ook de openingstijden zijn hierop aangegeven.

De Woonbeurs Amsterdam is hťt vernieuwende woonevenement van en voor heel Nederland. Ontdek de nieuwste trends, eigentijdse collecties en doe inspiratie op bij ruim 300 woonprofessionals. Bezoek de levensgrote huizen en terrassen van de woon- en buitenbladen en ontvang persoonlijk advies. Jaarlijks bezoceken ruim 80.000 woonliefhebbers de beurs.
 

WOONBEURS AMSTERDAM - website

kijk voor andere woonbeurzen op onze beurspagina.

 

 

Binnenhuisarchitectuur

 

Opleiding Binnenhuisarchitectuur bij IPD
 
Bent u creatief en inventief?!
Heeft u gevoel voor ruimte en sfeer?!
Heeft u aanleg voor tekenen?!
Houdt u van huizen en interieurs?!

Dan is de nieuwe vakopleiding Binnenhuisarchitectuur van IPD ťcht iets voor u!

Deze cursus is voor iedereen die interieurs wil ontwerpen en/of advies wil geven aan anderen over de vormgeving van hun interieur. Het maakt niet uit of u een aankomend professional bent, reeds werkzaam bent in de woningbranche of verdieping zoekt van uw hobby.

U legt in deze opleiding een brede basis met vaardigheden die u overal kunt toepassen. U leert tekenen, ontwerpen en vormgeven, u verwerft kennis over materialen, (bouw)technieken, kleuren, modetrends en designs en u ontwikkelt inzicht in maten en verhoudingen.

Voorbeelden van interieurontwerpen uit heden en verleden helpen u om uw eigen visie en stijl te bepalen.
 

 

Recessie beÔnvloedt keuze kleuren interieur

 

Verfproducent AkzoNobel heeft een onderzoek uitgevoerd waarvan uit de analyse blijkt, dat de trends in kleuren de laatste tientallen jaren dezelfde golfbewegingen volgen als die van economie. Neutrale kleuren als het niet zo goed gaat, opvallendere kleuren wanneer mensen weer meer vertrouwen krijgen.

Een witte muur, of liever frissere kleuren zoals bijvoorbeeld een knalgele. Niet alleen de persoonlijke voorkeur, maar ook de economische situatie beÔnvloedt de kleur die mensen kiezen. In tijden van recessie hebben neutrale kleuren zoals wit, grijs en zwart de voorkeur voor het interieur. Gaat het economisch goed dan kiezen mensen eerder voor frissere kleuren.

 

Miele gaat over tot ťťn-merk-strategie

Om een nog grotere groei - vooral in de sector inbouwapparaten - te kunnen bereiken, heeft de hoofddirectie van Miele in Duitsland besloten enkele specifieke producten van haar dochtermerk Imperial, zoals bijvoorbeeld de succesvolle hogedrukstoomoven, de Tepan-kookplaten en een aantal designafzuigkappen, onder de merknaam Miele voort te zetten.
De in de markt aanwezige Imperial-apparaten zullen - zoals voorheen - door de serviceorganisatie van Miele Nederland B.V. worden onderhouden. Ook een toereikende onderdelenvoorziening is gewaarborgd.

Voor informatie over de Miele-producten verwijzen wij u naar de website:
www.miele.nl

 

Woningmarktcijfers: 4e kwartaal 2011 (landelijk)
 
De woningmarkt kende in het vierde kwartaal van 2011 een daling van het aantal transacties met 13% ten opzichte van dezelfde periode in het jaar daarvoor. Het aantal verkochte woningen door NVM-makelaars bedroeg 22.202 (gehele markt 29.400). In het afgelopen kwartaal ging 1,7% van de prijs af.
bron: NVM

 

Woningmarktcijfers 3e kwartaal 2011
 
De woningmarkt kende in derde kwartaal van 2011 een stijging van het aantal transacties met 4% ten opzichte van dezelfde periode in het jaar daarvoor. Het aantal verkochte woningen door NVM-makelaars bedroeg 22.767 (gehele markt 30.600). De verlaging van de overdrachtsbelasting van 6 procent naar 2% per 1 juli jl. leidde direct tot een opleving van het aantal woningverkopen, maar deze stijging heeft zich in de maanden daarna niet doorgezet
bron: NVM

 

De Nederlandse woningmarkt laat een voorzichtig herstel zien. De prijs van een gemiddelde koopwoning is volgens voorlopige cijfers in het eerste kwartaal van 2010 met 0,4 procent gestegen tot 232.000 euro, aldus de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM). Voor het eerst sinds de kredietcrisis is de prijs weer hoger dan een jaar geleden. In totaal werden de eerste drie maanden van dit jaar 30.500 woningen verkocht. Dat betekent een stijging van 14,7 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder.

 

 

 

 

pagina sluiten

 

Van Nationaleinterieurbank maken eveneens deel uit onze onafhankelijke vloerensite www.vloerboer.nl, onze site over keukenbladen www.keukenbladen.nl en onze site over natuursteen www.natuursteenbladen.nl.

 

copyright www.nationaleinterieurbank.nl 2005-2015

[Interieur] [Blogs Interieur & wonen] [Energie] [interieur aanbiedingen] [Interieur nieuws] [Bedrijfspagina's] [Startpagina] [Contact] [Interieurzaken] [Keukenzaken] [Parket en Laminaat] [Tapijtzaken] [Woonboulevard(s)] [Interieuradvies] [Interieurarchitect] [Interieur beurzen] [Interieurdesigners] [Interieur en kleur] [InterieurideeŽn] [Interieurlinks] [Interieurverlichting] [Keukens] [Stappenplan] [Keukenapparatuur] [Linkpagina Keukens] [Keukennieuws] [Keukenmerken] [Materialen] [Keukenaccessoires] [Laminaat en Parket] [Tapijt] [Verkoopstyling] [ADVERTEREN] [Linkpartners] [Disclaimer en privacy] [VACATURES]